Spaa hea tava

Mis ka ei oleks teie Kalev Spa's viibimise eesmärk: olete meil pere ja sõpradega või töövisiidil - ärge kiirustage ja leidke aega iseenda jaoks, proovides suurepäraseid spaa-hoolitsusi!

Meie uus, 2019. aasta maikuus avatud salong Ilu & Tervis asub hotelli 3. ja 4. korrusel, sissepääsuga hotelli poolt.

Et Sinu spaakülastus oleks igati meeldiv, on hea järgida salongi head tava:

  • Kalev Spa pakub laia valikut spaamõnusid (wellness-, ilu- ja terviseteenuseid). Ülevaate spaateenustest leiad meie kodulehelt, hotellitoast ja salongis kohapeal.
  • Meie hoolitsusi viivad läbi professionaalsed spaateenindajad, kes on läbinud parima väljaõppe.
  • Hoolitsusi viime läbi ainult kindla kvaliteediga bränditoodetega.
  • Hoolitsuste kabinettide juures püüame tagada vaikse ja rahuliku atmosfääri: seetõttu me ei räägi kõvasti mobiiltelefoniga ja katsume rääkida vaiksemal häälel, nii meie ise kui ka lapsed.
  • Soovitame enne hoolitsust eemaldada ehted.
  • Maini teenindajale kindlasti, kuidas sa end tunned: on sul külm, palav, mugav, ebamugav, ka siis kui näiteks massaaž on liiga tugev või nõrk.
  • Oleme tänulikud kohese tagasiside eest, mis aitavad meil teenuseid veelgi paremaks lihvida.
  • Spaateenuseid ei ole soovitatav kasutada kohe pärast söömist.
  • Spaahoolitsustele tulles soovitame eelnevalt käia duši all, külastada veekeskust või saunu – nii toimivad hoolitsused ja massaažid Teie kehale ja nahale efektiivsemalt.
  • Peale massaaže ja kehahoolitsusi ei ole soovitav kohe veekeskusesse minna, see vähendab hoolitsuse positiivset toimet.

Hoolitsuste broneerimine ja tühistamine

  • Soovitame teil spaa-hoolitsused varem ette broneerida, et tagada teenuste saadavus. Broneerida saab e-kirja teel wellness@kalevspa.ee või telefonil +372 649 3350
  • Kui soovid hoolitsuste aegu muuta või tühistada, helista palun salongi broneerimiskeskusesse +372 649 3350. Tühistamine hiljemalt 2h enne algust.
  • Kui oled hilinemas, siis palume samuti sellest meile teada anda, et teaksime arvestada. Austusest teiste külastajate vastu võib olulise hilinemise korral lüheneda selle tõttu hoolitsuse aeg.
  • Soovitame enne hoolitsuse broneerimist olla kindel, et teil ei ole tervislikke vastunäidustusi valitud hoolitsusele – vajadusel konsulteerige meie spaa-administraatoriga või diagnooside puhul ka taastusravispetsialistiga.
  • Ootame sind hoolitsustesse umbes 5-10 minutit enne teenuse algusaega.
  • Teadmiseks, et enne või pärast spaahoolitsust alkoholi tarbimine võib põhjustada terviseprobleeme ja teenindajal on õigus alkoholijoobes kliendi teenindamisest ka keelduda.