Rühmatreeningute kirjeldused

AQUAAEROBIC – Klassikaline vesiaeroobikatund, kus kasutatakse mitmesuguseid rütmilisi liigutusi ja tantsulisi sammukombinatsioone. Abivahendeid kasutades suurendatakse lihaskoormust vastupidavuse ja jõu arendamiseks.

AQUABOX – Kõrge intensiivsusega vesiaeroobikatund, kus kasutatakse mitmesuguseid võitluskunstide elemente (nt käte- ja jalalöögid), abivahendiks spetsiaalsed poksikindad.

AQUAINTERVALL – Vesiaeroobikatreening, kus kõrge intensiivsusega harjutused või harjutuste kombinatsioonid vahelduvad vähem intensiivsetega (taastumine). Intervallide koormus, kestvus ja tihedus on kontrollitud treeneri poolt. Pingutus+ taastumine= I intervalli tsükkel. Hea vastupidavustreening vees.

AQUAMIX – Kombineeritud aeroobne ja lihastreening vees. Tund arendab nii lihasjõudu kui vastupidavust.

AQUATONE – Tund, kus keskendutakse lihastreeningule vees. Kasutatakse erinevaid vahendeid: nuudlid, pallid, hantlid, tuubid jm.

AQUAPUMP – Jõu- ja lihastreening vees. Tunnis töötatakse läbi kõik suuremad lihasgrupid, abivahendina kasutatakse hantleid ja jalaraskusi. Üks programm kestab 3 kuud, seejärel muutuvad harjutused.

AQUACORE – Kerelihaste e. vöökoha treening vees. Koormuse suurendamiseks kasutatakse spetsiaalset võimlemiskeppi.

AQUAHIIT – võimas kardiotrenn vees, kus tuleb anda endast maksimum. Intervallid 40/20, 30/15, 20/10 panevad sind pingutama nii, et oled valmis andma endast kõik. AquaHIIT on intensiivne kaloripõletaja, mis parandab aeroobset vastupidavust ning sportlikku treenitust. Tunni lõpus treenitakse lihaseid erinevate vahenditega.

AQUAPILATES – kombinatsioon lihasjõu ning keha ja meele koostööst. Sujuvad liigutused, veetakistus ning fokusseeritud kerelihaste töö aitavad suurendada painduvust ja tasakaalu. Treening aitab lõõgastuda ja annab hea enesetunde!

GYMSTICK H2O – Lihastreeningule suunatud  tund spetsiaalselt vees treenimiseks mõeldud Gymstick´iga. Tund koosneb harjutuste triodest, kus iga trio keskendub erinevale lihasgrupile. Liigutakse kergemast raskemate liigutuste poole ja tunnis treenitakse läbi kõik tähtsamad lihasgrupid. Gymstick treeningus ei ole keerulisi sammukombinatsioone ja tund on sobiv igal tasemel treenijale, nii naistele kui meestele. Aqua Gymstick´e on kahte värvi : roheline – kerge ja sinine- keskmise raskusega.

AQUASPINNING – Vesispinning kujutab endast rinnuni vees jalgrattaga väntamist. Treening sobib kõigile ning pakub mõnusat vaheldust neile, kes soovivad proovida midagi uut vesiaeroobika ja ujumise kõrvalt. Veekeskkonnas treenimine ei koorma liigeseid, on sujuv ning pole traumaohtu – seetõttu sobib ka neile, kellele tavaline rattasõit on vastunäidustatud.
Vesispinning võimaldab imiteerida nii rasket mäkketõusu, rahulikku maanteesõitu, kui ka vahelduval maastikul sõitu. Muusika rütm määrab tempo ning vastavalt sellele tuleb “spurt” või “rahulik allatuult sõit”. Treeningu koormust saab ise muuta, reguleerides enne treeningut vesiratta takistused eri väntamistugevustele.
Vesispinning on suurepärane vahend aeroobse vastupidavuse suurendamiseks, lihasjõu arendamiseks, südameveresoonkonna tugevdamiseks ning kehakaalu langetamiseks.
NB! Tunniks on vajalikud veejalanõud (müügil ka Kalev Spa’s).

VESIJOOKS – põnev vaheldus traditsioonilisele ujumisele, vesiaeroobikale ja vesivõimlemisele! Abivahendina kasutatakse spetsiaalset vööd, mis tõstab veesolija veepinnale püstiasendisse ilma, et oleks vaja teha liigseid liigutusi. Tänu veetakistusele näeme vees liigutuste tegemiseks suuremat vaeva kui kuival maal, koormamata samas liigeseid. Pool tund jooksu vees võrdub kahe tunni sama intensiivsusega jooksuga kuival maal. Vesijooks arendab aeroobset töövõimet, suurendab lihasjõudu ja vähendab lihaspingeid, parandab südame-veresoonkonna tööd, kiirendab ainevahetust. Vesijooks on jõukohane ja sobiv kõigile, eriti hästi sobib aga ülekaalulistele, liigesevalude käes kannatajatele ja taastusraviks.

UJUMISTRENN (toimub veekeskuse 50m basseinis) – on keha ja vaimu arendav tund vees, kus treeneri juhendamisel õpitakse ja harjutatakse erinevate ujumisstiilide tehnikaid. Õpitakse vette hüppama ning pöördeid, avavees ujumist ja orienteerumist. Tunni sisu on iga kord erinev ja tund sobib harrastajale, kes oskab vabalt selili ja/või rinnuli ujuda. Varustusest on kohustuslikud ujumisprillid ning müts pikkade juuste korral.

SEENIORIDE VESIVÕIMLEMINE – Rahulikus tempos vesivõimlemise tund, mis sobib vanemaealistele. Tunnis tehakse rohkem harjutusi rühi parandamiseks ja lihaste tugevdamiseks. Harjutuste hõlbustamiseks ja tõhusamaks muutmiseks kasutatakse erinevaid abivahendeid.

BEEBIOOTEL VESIAEROOBIKA – beebiootel naistele, rahulikumas rütmis ning just nende vajadusi arvestav treening.