Suvetreeningud päikeseterrassil

Suvetreeningud päikeseterrassil

Treeningud toimuvad neli korda nädalas veekeskuse päikeseterrassil, vihma korral spordiklubi stuudios. Oleme spetsiaalselt selleks koostanud kavad, et mõnusas tempos taas ühiselt trennilainele saada! Ära muretse kui pole vahepeal treeninud või kui tahaksid nüüd alustada. Meie trennitempo ja harjutused sobivad kõigile. Koos saame treenida, teineteist motiveerida ja nautida selle kombo mõnusat sünergiat! 

Esmaspäeviti kell 17.30 Suvejooga (70 min) - treener Heti-Helen Rohtla

Teisipäeviti kell 18.00 Rannavorm (60 min) - treener Peeter Karask  

Kolmapäeviti kell 17.30 Kõht/Selg/Tuhar (45 min) - treener Heti-Helen Rohtla

Neljapäeviti kell 18.00 Kõht/Selg/Tuhar (45 min) - treener Peeter Karask 

  • Treeningutesse broneerimine toimub läbi kodulehe või e-maili spordiklubi@kalevspa.ee või telefonil 5304 5977 (Heti)
  • Ühe treeningu hind on 5 € , kui ostad pääsme e-poest. Kohapealt ostes on treeningu hind 7.50 €
  • Hetkel jäävad kõik periooditeenused ja VIP lepingud suletuks, kuna tegu on eritreeningutega
  • Treeningus saab osaleda maksimaalselt 10 inimest ja trenn toimub, kui registreerinud on vähemalt 2 inimest
  • Treeningud toimuvad ilusa ilma korral Kalev Spa veekeskuse päikeseterrassil, halva ilma korral spordiklubi stuudiotes
  • Vabade kohtade olemasolul saab treeningu ajaks tasuta parkida veekeskuse esimeses reas olevatele Kalev Spa parkimiskohtadele - parkimispileti saab kassast!
  • Treeningul viibides palume järgida 2+2 reeglit!
  • Treeningmatid on kohapeal kasutamiseks olemas, kuid võimalusel soovitame kaasa võtta isiklik treeningmatt
  • Nii käte kui treeningvahendite jaoks on tagatud desinfitseerimisvahendid. Igal trennis osalejal on kohustus enne ja pärast treeningut kõik kasutatud vahendid puhastada

Treeningute kirjeldused

Suvejooga on rahulikus temopos treening, mis virgutab su keha ja vaimu. Sirutused, venitused ja erinevad joogapoosid kombineerituna lihastreeninguga aitavad suurendada nii füüsilist kui vaimset tasakaalu, jõudu ja painduvust.

Tund on jõukohane ka neile, kes pole varem joogat praktiseerinud. Pane selga mugavad riided, mis võimaldavad sul vabalt liikuda. Joogatunnid toimuvad tavaliselt paljajalu, kuid jaheda ilma puhul soovitame jalga panna soojad ja mitte libeda tallaga sokid. Võta kindlasti kaasa ka oma veepudel, et janu kustutada!

Kõht/Selg/Tuhar treeningus saad maha raputada üleliigsed kilod, mis on kogunenud vöökohta ja trimmida pringimaks oma tuharalihaseid!

Treening on keskmise intensiivsusega, kestab 45 minutit ja sobib igal tasemel harrastajatele. Ilusa ilma korral toimub treening vabas õhus-  pane jalga treeningtossud ja selga  mugavad riided, mis võimaldavad vabalt liikuda. Lisaks heale tujule võta kindlasti kaasa ka veepudel!

Rannavorm on üldfüüsiline treening kogu kehale, kuid veidi suuremat rõhku pannakse ülakeha treenimisele. Treening sobib kõigile, olenemata füüsilisest vormist ja igaüks saab endale sobiva koormuse valida. Ilusa ilma korral toimub trenn vabas õhus - pane jalga treeningtossud ja selga mugavad riided, mis võimaldavad vabalt liikuda.

Kindlasti võta kaasa ka veepudel, et janu kustutada!

 

Kalev Spa uudised ja parimad pakkumised Sinu postkastis!